348590_9441Ak chceme pribrať svaly treba si uvedomiť, že to záleží na tréningu a strave. V strave je 70% úspechu a v tréningu 30%. Ak budete správne jesť, ale nebudete cvičiť tak priberiete len tuk nie svaly. Musíte správne jesť a tréning určí koľko z toho čo ste pribrali, budú svaly a koľko bude tuk. Ak chcete pribrať tak vaše telo by malo prijímať 2- 2,5 gramov bielkovín na kilogram a 6 – 6,5 gramov sacharidov na kilogram. Mali by ste jedávať aspoň 6 krát za deň. Proteínový nápoj by ste mali maximálne požiť dva krát za deň. Proteínový nápoj by ste mali požiť hneď po cvičení a ešte večer okolo 22:00. Večer by ste mali vypiť proteínový nápoj alebo gainer rozrobený v mlieku alebo v srvátke. Je to kvôli tomu, že telo potrebuje aj v noci energiu a keď je proteín alebo gainer rozrobený v mlieku, tak sa pomalšie vstrebáva a počas celého spánku bude telo dostávať živiny. Ak si večer nedávate proteín ani nič nezjete, tak si telo živiny zoberie zo svalov a takto strácate silu aj objem.

Nemali by ste telo nechať bez jedla viac ako 3 hodiny lebo dochádza k rozkladu svalov na energiu. Preto je dobré jesť každé dve až 3 hodiny. Mali by ste jesť hlavne mäso (najlepšie kuracie),ryby, syry, jogurty, ryžu, cestoviny a miesto bieleho pečiva jesť tmavé pečivo.

Pri tréningu by ste sa mali zamerať hlavne na prsia, chrbát a nohy. V posilňovni by ste mali cvičiť najmä základné cviky z ktorých naberiete najviac objemu. Základné cviky sú bench press, drepy a mŕtvy ťah. Do posilňovne by ste mali chodievať 2 krát a viac za týždeň. Mali by ste v posilňovni cvičiť podľa tréningového plánu. Váš tréning by mal byť tvrdý a intenzívny, ale nemali by ste ísť do úplného zlyhania. Cvičiť v posilňovni by ste mali maximálne 45 – 60 minút. Ak budete v posilňovni dlhšie tak budete strácať energiu, ktorá je potrebná na regeneráciu. Veď svaly nerastú pri tréningu, ale 48 hodín po ňom. Svaly rastú aj keď spíte, preto by ste sa mali stravovať správne aby mali svaly z čoho rásť. Snažte sa spať aspoň 8 hodín denne. Ak všetko toto budete dodržiavať uvidíte prírastok na sile i na objeme svalov.

ZAHRNUTÉ POD Ako pribrať
Zdieľaj tento príspevok, aby všetci o ňom vedeli

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>