Tipy našich čitateľov

V tejto sekcii budeme uverejňovať odkazy priamo od Vás, našich čitateľov. Neváhajte a kontaktujte nás mailom a my Váš tip uverejníme práve tu. Koncom mesiaca vyžrebujeme najlepší tip a výherca od nás získa malý darček.

Marec, 2014: Náš čitateľ pán Roman radí:

“Ak ste v objemovej fáze cvičenia, choďte cvičiť s prázdnym žalúdkom. Minimálne 3-4 hodiny pred tréningom nič nejedzte a následne po tréningu sa najdzte doslova do praskunutia.”

Marec, 2014: Naša čitateľka Janka radí:

“Pracujem ako osobná trénerka a v prvom rade by som každému odporučila, aby nezačínal veľmi rýchlo a s ťažkými váhami. Stalo sa to mnohým mojim klientom ešte pred tým, ako sa obrátili na mňa a zistili, že niekde robia chybu. Cvičenie by malo v prvom rade malo byť potešením a nie povinnosťou a honbou za ťažkými váhami, len aby človek vyzeral v posilňovni “drsne”.”

Marec, 2014: Naša čitateľka Eva radí:

“Mne napríklad veľmi pomohlo, keď som si písala svoj osobný denník počas cvičenia. Do denníka som si zapisovala čo som ktorý deň cvičila, akú záťaž som si zvolila, ale aj čo som v ten deň jedla. Takisto som tam mala zmeny mojej váhy a tak som sa mohla sledovať. Tento denník mi pomohol v tom, že som videla, či spĺňam svoje ciele, ktoré som si pred cvičením stanovila.”

V mesiaci Marec sa našim výhercom stala čitateľka Eva, ktorá vyhrala od našej odborníčky Silvie Bogdanyovej jedálniček na mieru. Jedálniček bol nastavený na redukciu hmotnosti.

Apríl, 2014: Náš čitateľ pán Ivan radí:

“Už cvičím asi štvrtý rok a momentálne som vo fáze zvyšovania sily. Práve preto je veľmi dôležitý odpočinok. Netreba to prehánať a nechajte si aspoň 2 dni v týždni voľno na regeneráciu svalov a tela.”

V mesiaci Apríl sa našim výhercom stal čitateľ Ivan, ktorý vyhral balíček zdravej výživy v hodnote 20 eur.

Máj, 2014: Náš čitateľ pán Jozef radí:

“Dlhé obdobie som bojoval s nadváhou, ale nedávno som našiel jednu detoxikačnú diétu, ktorá mi z tela odstránila všetky škodlivé látky a pomohla mi aj schudnúť. Princíp spočíva v čistej varenej ryži. Počas jedného týždňa som príjímal iba čistú ryžu a čistú vodu. Musím však upozorniť, že táto kúra Vás veľmi oslabí a pravdepodobne nebudete schopní ani pracovať. No ako sa vraví, zdravie je prvoradé a práve preto som to vyskúšal – úspešne.”

Máj, 2014: Naša čitateľka pani Eva radí:

“Dlhú dobu som mala na pleti akné. Už som bola zúfalá a tak som začala čítať na internete rôzne články. Nakoniec mi pomohla iba zmena jedálnička. Vypustila som úplne mliečne výrobky a začala som jesť viac zeleniny (hlavne paradajky) a morských plodov a rýb. Ďalej sa treba vyhnúť vyprážaným jedlám a sladkostiam. A hlavným princípom je, že čím je jedlo viac spracované, tým je menej vhodné.”

Máj, 2014: Naša čitateľka pani Janka radí:

“Keď som začínala behať, tak ma po čase začali bolieť kolená a nevedela som, prečo. Potom som zistila, že je to kvôli tomu, že behám hlavne po asfalte a mám nekvalitné tenisky. Takže, kto má podobný problém, odporúčam mu kúpiť si špeciálne bežecké tenisky a občas aj zmeniť trasu, resp. povrch (les, tráva).”

Máj, 2014: Naša čitateľka pani Katarína radí:

“Baby, ktoré hľadáte vhodný proteín pre seba, tak pozerajte také, ktoré majú nízky obsah uhľohydrátov a tukov. Napríklad tento: AONE Extrapep HD.

V mesiaci Máj sa našim výhercom stala čitateľka Eva, ktorá vyhrala od našej odborníčky Silvie Bogdanyovej tréningový plán na mieru. Tréningový plán bol nastavený na vyformovanie a spevnenie postavy.

Jún, 2014: Náš čitateľ pán Matej radí:

“Kto sa už pri klasickom cvičení vo fitku nudí, určite choďte vyskúšať CrossFit. Čo som si všimol, tak už viacero fitiek v Bratislave robí aj CrossFit tréningy. Bude to síce stáť viac námahy, ale je to určite akčnejší spôsob cvičenia.”

Jún, 2014: Náš čitateľ pán Ondrej radí:

“Ja by som len chcel upozorniť ľudí, aby sa určite vyhli steroidom. Hovorím z vlastnej skúsenosti a vedľajšie účínky môžu spôsobiť veľké problémy…

Jún, 2014: Naša čitateľka pani Zuzka radí:

“Minule som čítala zaujímavý článok o stravovaní a zaujal ma jeden bod. Ak dostanete chuť na čokoládu, tak Vášmu telu chýba horčík, ktorý môžeme doplniť oveľa zdravšími potravinami, ako napríklad orechmi, či rôznym ovocím a zeleninou.”